Discover the artistic soul of acclaimed cinematographer Benoît Delhomme, known for his work in iconic films like The Scent of Green Papaya, Cyclo, At Eternity's Gate, and The Theory of Everything. In this intimate short documentary, witness his artistic evolution as he reveals his passion for painting. Explore the dynamic relationship between cinema and painting, celebrating creativity, self-discovery, and the courage to embrace one's true artistic identity. Join us on a journey that captures the magic when two art forms converge, and feel the authenticity of the artist both behind the lens and in front of the canvas.