Sometimes, the kitchen of a Michelin-starred restaurant can seem to turn into chaos, when in fact everything is completely normal. When you want to give people the best meal of their life, challenges have to be overcome and battles waged. On certain days, there are truly difficult moments, and these moments are called "Gunshot."