Following the protest against the 2021 Myanmar military coup, travel blogger Naw and her husband embark on a harrowing escape, seeking refuge in the jungles. In the heart of the dense wilderness, Naw's husband makes a life-altering decision: to join the ranks of the resistance fighters. Amidst the chaos and uncertainty, the couple finds comfort in an unexpected companion, a newly adopted cat they name Poopy.