In the geopolitics of our time, North Korea takes center stage. It is at the top of the international agenda of the great powers because of its strategy of constant threats carried out by three successive generations of the ruling family.
With the help of leading experts, including former Pyongyang regime officials, this film seeks to uncover North Korea's ultimate plan, its goal, and the length it is ready to go to achieve it.