Discover English punk singer-songwriter and Libertine's legendary front man, Peter Doherty, as he plunges into the depths of addiction at the very height of his popularity. Over a period of 10 years, Peter Doherty was intimately filmed by director-musician Katia deVidas. We experience, in the artist's own words, Doherty's moving and emotionally charged fight to overcome his demons and emerge from darkness back into the light.