David Loeb, Franco-American landscape painter, talks to us about his artistic training, his influences, his preference for landscapes, his life, which he shares between Fontainebleau and Châtillon-sur-Lison, a small village located in the heart of the Jura, places that inspire him and allow him to express his talent.