Evocation of the Cambodian genocide ( 1975-1979 ) through Ta Phrom, one of the temples of Angkor, and Tuol Sleng (code: S21), former high school situated in the center of Phnom Penh, transformed into a security center by red Kmers and become since then the fall of these last ones, the museum of the genocide.