This exceptional series tells the story of 19th-century Paris's literary and artistic scene. Hugo, Sand, Balzac, Dumas, Delacroix, Nerval, Baudelaire... are all the magnificent main characters of the first all-animated series dedicated to the history of art and ideas by the director of The Adventurers of Modern Art and Kiki of Montparnasse.