In 1979, the Pacific Club was opened in the basements of La Défense, the business district of Paris. It was the first nightclub for Arabs from the suburbs. Azedine, 18 years old at the time, tells us the forgotten story of this club and of this generation who dreamed of integrating into France but who soon came face to face with racism, the AIDS epidemic and heroin.