Maggy, 63 years old, is alone in a large luxurious house. All day long, she packs boxes. Because the time has finally come to go away. To leave her golden prison, where she has lived for years under the yoke of her ex-husband. The one who had promised her the dolce vita and who owned her life as he owned the walls of the house. Today, the children are grown, and Maggy has received a court order to leave the house. She has not worked, she has no right to anything.