Between 1979 and 1984, my father filmed family memories with a consumer VHS camcorder. Between 1985 and 1991, my mother wrote 178 letters to my father, imprisoned in the Prison de la Santé in Paris. Today, I create a dialogue between my mother's words and my father's images.