The film gives a voice to Lebanese teenagers, filmed in different parts of the country. Coming from different backgrounds, they express themselves on the future of the country, their own future, their desires and fears, their role models, family ties, politics, and memories. Childlike fun and frankness rub shoulders with adult maturity. Through a series of simple, open-ended questions, the documentary paints a multifaceted portrait of today's Lebanese youth.