Dive into 5 of the most visited European heritage emblems and their breathtaking, unexpected and diversified wildlife : Mont Saint-Michel, the Loire valley châteaux and Pic du Midi in France, Alhambra in Spain and Bastei Bridge in Germany. This ambitious series is an amazing immersion in the heart of incredible ecosystems, with the people who preserve it everyday. Every year, these breathtaking sites attract tourists from across the world.