Kamtchatka. This land located in Russia's Far East is the kingdom of brown bears. As the seasons pass, everyone has their role to play: the mother must feed and protect her cubs who want to explore the world with the carefreeness of youth.
A young bear, hardly out of childhood, must find his place in the adult world and gain his autonomy.