On an ordinary farm, bethween the first buds of spring and the hot weather as summer comes to an end, the animals appear to live in peace and harmony. But if we look more closely, however tame these animals might be, when we immerse ourselves in their daily life, we will find out that reality is more complex and surprising than we expected, sometimes tragic, always funny.