In the midst of the African bush, unfolds a strange play of lights and its economies of gaze: animal furs, camouflage, guns, cameras and flashlights conceal and reveal. In Southern Africa, where private land has replaced the great plains, the famous “Big Five” (lion, leopard, elephant, rhinoceros, buffalo) of conservation are also those of the hunters. A licence to kill that exclusively belongs to those who can afford it, i.e. mainly the Whites. On the other side of the fences, under the full moon, roam those who are infamously named “poachers” by the hunters from inside.