Here, more than elsewhere, animals have found incredible ways to survive: secret pacts, tacit alliances, determination and cooperation. And not just between next of kin. Often with complete strangers. Ground squirrels living alongside yellow mongooses, and helping to protect them from predators like the cape cobra. Sociable weavers co-habiting with pygmy falcons and lizards in giant communal nests. And drongos acting as alarm-calling sentinels for meerkats as they hunt for food, in return for some of the insects they flush.