Bastian, a young trans boy, has to face a very difficult time in life: adolescence. It becomes even harder when he has to put his best efforts into asserting his individuality. From age 12 to 18, Bastian is filmed by his dear cousin Lorena who catches every glimpse of intimacy and difficulties. We witness how social and economical obstacles can put at risk Bastian’s transition.