June 1944. In the East, the Red Army has reached the gates of the Reich. In the West, Hitler must face the Allies and the largest military landing in history. In the autumn of 1944, in an ultimate attempt to regain the upper hand, the dictator orders an offensive in the Ardennes. The operation is a failure and the Allies tighten their grip on Germany, who liberates the concentration and extermination camps. Now lucid about the outcome of the war, the Führer takes his own life on April 30, 1945. Will Hitler’s shadow ever cease to loom over Germany?