There have always been many women composers of classical music who have produced a wealth of work. Yet no one knows about them. Worse, they have long been thought to be absent from the history of music. With Aliette de Laleu, a journalist on France Music Radio and an expert on the status of women in classical music, we will investigate the reasons for this anonymity with the help of experts who are now trying to bring them to life.