Ousmane has settled in Baboto to make a living from traditional gold panning in a gold-zone of southwest Mali. But, near the village, a multinational company is about to open a new industrial mine on the site used by the gold diggers. Many people, like Ousmane, are now trying to get hired by the mining company before they loose their gold digging plots.