In Fuenlabrada, in the southern suburbs of Madrid, Alberto Lamelas is a taxi driver by night and a bullfighter by day. When asked by passengers, he never admits the origin of the scar on his face. Four years earlier, his cheek was pierced by the horn of a Miura bull. The subject of bullfighting is divisive, and Alberto prefers not to mention it. He cannot afford to lose clients. But in his head, Alberto Lamelas has no doubt, he is a bullfighter. However, it is his taxi that allows him to earn a living.