Men in Blue – 12 stories, mapping of what it is to be a man today, through portraits of 12 men, of all genders and from all backgrounds. Facing Francisco, each protagonist strips off in front of his camera and speak about themselves in a documentary format, animated in rotoscopy with more than 500 blue ballpoint pen drawings.