Cocorico is an orthodox Christian Arabian Israeli clown who sings Byzantine choir. Cocorico is also a snake hunter and a hotel receptionist. Cocorico is a musician. He plays guitar, drum, bass, ukulele, rabab and any other instrument. But what Cocorico really likes is to make the Syrian children who have ended up in the hospitals of their neighboring country and enemy, Israel, smile. Sometimes it works.