In 2017, a region of Portugal was ravaged by huge fires that destroyed entire forests... and lives.
A few months later, a small group of survivors—a little girl named Justa and her badly burned father, an elderly woman who has gone blind, and a teenager—try as best they can to rebuild their lives. Each of them faces their own traumas, silences, and ghosts.
But some experiences remain impossible to share with those who have not been through them.