Pascal Rivière works for the Mistral newspaper. One day, he discovers his death notice in the classified ads section. It's written, it's done: Pascal is going to die at the age of forty-five. For the last night of his life, he'll be at iNTELLIGENCE, a strange company that makes ghosts.