Arthur, a passionate Parisian art gallery owner, represents Renzo, a longtime friend, and radical figurative painter stuck in an existential crisis. Suffering from painter's block, dejected, Renzo slumps into utter boredom. To save themselves, Arthur develops a bold plan to bring them both back into the limelight.