Andrea, Pedro and Ricardo refuse to accept the world as it is. They don't seem to fit anywhere. But they don't give up, they go on looking, projecting a palpable force that spreads everywhere, threatens to explode. They're bursting with the energy and determination to change things, to live a different life. They don't see why they should accept the role others have assigned them. They just won't play it‹and yet there is no other role for them. They're survivors, mutants. They happen to live in Portugal, but there are mutants everywhere. The world might wish they didn't exist, but exist they do. And in this tale they dream, weep, laugh, have children, die and fly off.