A group of 11 women set off from a village in the extreme north of Portugal on pilgrimage to Fatima. They walk 400km over 10 days crossing half of Portugal in a great effort to fulfill their promises. The extreme fatigue and physical limitations of each one lead to moments of rupture that reveal their deeper identities and motivations. Once in Fatima, in the midst of enormous exhaustion, they will have to find her own way to redemption.