In which Scheherazade tells of how desolation invaded men: “It hath reached me, oh auspicious King, that a judge will cry instead of giving out her sentence. A runaway murderer will wander through the land for over forty days and will teletransport himself to escape the guard while dreaming of prostitutes and partridges. A wounded cow will reminisce about a thousand-year-old olive tree while saying what she must say, which will sound terribly sad! The residents of a tower block in the suburbs will save parrots and piss inside elevators while surrounded by dead people and ghosts; including in fact a dog that…”. And seeing the morning break, Scheherazade fell silent.