Diamantino, the world’s premiere soccer star loses his special touch and ends his career in disgrace. Searching for a new purpose, the international icon sets out on a delirious odyssey where he confronts neo-fascism, the refugee crisis, genetic modi cation, and the hunt for the source of genius.