Lavinia, a single mother, is trying to make a better living for her and her son, in a poor Romanian village. On her own terms. She’s impulsive, she miscalculates, she doesn’t know very well how to love. When she gets a job in Marseille, she has to leave her son behind. While she’s away, he has to find out who he can become.