Facebook, Whatsapp, Instagram, Tiktok, Twitter or Snapchat… What goes on in our brains for us to become so “addicted” to these apps? A scientific, playfully pop documentary featuring neuroscience and psychology researchers from all over the world and whose job it is to study our brains, observe our behavior and analyze our relationship to Apps in order to understand how we been taken hostage by them and to give us some ideas on how to break free.