March 2013 – the Dominican Republic. A private jet is about to take off from the Punta Cana airport to Saint-Tropez, but is intercepted by the Dominican authorities when they find 700kg of cocaine on board. Two French pilots, a third co-pilot and one passenger are arrested. As the US Drug Enforcement Agency gets involved, the “Air Cocaine” investigation becomes a dramatic rollercoaster filled with many twists and turns.