It was Versailles before Versailles: a spectacular palace in the heart of Paris, with a history spanning 2000 years. So how has it been erased from memory and built over by successive government buildings? To determine exactly when -and why - this lost masterpiece was built the experts will strip away layers of political, military, and religious history long hidden from view with a single goal: to gather clues beginning as far back as 52 BC in order to digitally reconstruct the Lost Palace, piecing together the size, shape and texture of the palace and discover its hidden surprises by interacting with scientists and historians.