Where is the tomb of Nefertiti? For over a century, the famous Queen of ancient, wife of the heretic pharaoh Akhenaten, has been the object of an insatiable quest. We will investigate this "cold case" with the help of the greatest experts of the queen-pharaoh and the engineers-designers of avant-garde technologies.
A dive in the heart of science and history to pierce the mystery of the lost tomb of Nefertiti.