Opacity, crime, and impunity. This in-depth investigation dives into the activities of Putin’s shadow army, its secret weapon to promote Russia’s expansionist ambitions and destabilise the West. It’s a new era Cold War, one orchestrated by the Wagner Group. Who is behind this army? How is it financed? What is at stake on the international scene? Using geopolitical analysis from international experts, exclusive documents, and first-hand testimony from persecuted journalists and mercenaries who have turned against Wagner, this unprecedented investigation sheds light on a ghost-like organization and its entire system.