Beatbox, Boom, Bap Around the World takes us to the four corners of the Beatbox planet, guided by the artists from yesterday and today who make the international scene buzz. This unusual journey alongside Rahzel and Kenny Muhammad of Flashbox in New York, and Alem and BMG in France, and to the world championship in Berlin, makes us discover this extraordinary vocal art and its ancestral roots.