Matteo, Salma, and Allan. We're told they're autistic. Taking inspiration from the poetic works of Fernand Deligny, I enter into their void beyond words and allow myself to be swept along, without expectations. An unconventional adventure that is beautiful and touching as I follow the path of radically different, magnificent young people.