Yet again today, Huguette reunites with Mary. At the end of the vast plateau, Mount Joly appears. A genuine belief that Huguette has constructed for herself emanates from this dreamlike place and soothes her daily life. In the stone, five generations of memories, five generations of a devotion that has never faltered. However, now Huguette is growing old.