Palestine, 2015. In one of the largest refugee camps in the West Bank, a cinema workshop is organized in order to allow children the opportunity of freely expressing themselves. Between personal experiences and creative work, Children of Nablus sketches the portrait of a young generation subjected to the Israeli-Palestinian conflict.