On the Boulevard de Belleville in Paris, men meet up every day in the street in front of a call shop and mill around inside the shop. Time seems suspended for these men, as I observe them in this little world within the city that has come to represent the Paris branch of "home," their great native land. Moustafa is one of them. Our lives differ, but we share a common condition.