Marrakech today. Noha, Randa, Soukaina, Hlima, and other women make a living from love for sale. They are prostitutes, objects of desire. Flesh that is shown, bodies that are exhibited and that excite, money that circulates to the rhythm of pleasure and humilations the women are subjected to. But, joyful and close, dignified and emancipated in their women's kingdom, they overcome the violence of Moroccan society, which they make use of, all the while condemning it.