In the absence of her sister Rim, what was Yasmina doing in a car park with their boyfriends Salim and Majid? Rim knows nothing about it, but that’s because Yasmina is doing her utmost to prevent her from finding out. What was it, then? The unmentionable... the worst thing ever... supersize shame – and it was all captured by Salim in a potentially highly volatile video...