Antoine and Marina spend the week in a vacation resort beside the Mediterranean. They hope to rekindle the passion that has gone out of their relationship and to stoke their libidos once again. But as they approach their forties, after years of living together and raising two children, desire can prove capricious. Even so, Marina and Antoine are resourceful.