Bertrand has made his fortune in the stock market thanks to insider trading. As a precautionary measure, he has transferred his gains to an account, in his girlfriend's name, in Jersey. Joyce, his girlfriend, has access to Bertrand's funds and can therefore provide him with power of attorney so that he can get his money back. It turns out, however, that their relationship hits rocky ground. Joyce tells Bertrand that she's pregnant, but Bertrand doesn't want a child. Joyce then blackmails him: she'll give him power of attorney on the condition that they get married and Bertrand acknowledges that he's the father of the child.