Guillaume has only just become a dad. As he prepares himself to rejoin his with at the maternity, a surprising phone call will plunge him into painful memories of his childhood. His father, whom he hasn't seen for years, has only one wish: To meet his dauther-in-law but mainly the little Juliette, the newborn child.