In the district of the Flea Market in Saint-Ouen, three childhood friends, Julien, Sam and Ismaël, are united since their childhood. Nevertheless, one day, Sam is arrested under the eyes of his two friends and accomplices who remain powerless. After which, Ismaël had persisted in crime, after which, Julien has become a cop and that Sam has finally come out of prison after five years, fate brings them togeather again. A drama had separated them, and another one will reunite them.