On the eve of his wedding, on holiday on the Lake Annecy shore, a career diplomat accidentally meets an old acquaintance, perhaps a former lover. Through her he meets an intense teenager, Laura, and then lusts after her sister, Claire. Whilst Laura attempts to flirt with him, his fantasy becomes focused on wanting to caress Claire's knee.