The tale of Sabine, a 25 year old arts student, who is having an affair with a married man, Simon. When she realises that he will never leave his wife for her, Sabine decides to go out and find herself a husband. At a wedding party, her friend Clarisse introduces her to a 35 year old lawyer named Edmond. In an instant, Sabine decides that Edmond is the man she will marry, but he disappears before they have chance to speak properly together. Obsessed with the idea of marrying Edmond, Sabine repeatedly calls him, not realising that marriage is the last thing on Edmond's mind.